A szakrális ember
életének az alapvetése az ember a Természet és a Természetfeletti szakrális
szövetsége. Ezt a Szövetséget szimbolizálhatnák a nem létező termeszhangyák is,
de a legkifejezőbb már-már jelképerejű Szimbóleuma mégis a Bütyökmag és a
Szakrális ember kapcsolata.
A Bütyökmag már mamutra
vadászó őseink világában is fontos szerepet játszott, a Bütyökmag szakrális tiszteletének
talán legfontosabb bizonyítéka az a tabu, amely az Természettel Egységben élő őseink
számára szigorúan tiltotta a Bütyökmag képi ábrázolását. Ez a tabu teljesen
univerzális volt egyetlen bütyökmagábrázolást sem találtak a különböző
kontinensek barlangrajzain. Ez nem csoda, ha figyelembe vesszük, hogy ebben az
időben még a magyarul beszélő Szakrális Őskultúrához tartozott a világ teljes
népessége.
Barlangrajz, figyeljük meg a Bütyökmag hiányát. A Bütyökmag ábrázolása Univerzális Tabu alá esett a Szakrális Őskultúra idején.
A Bütyökmag első
írásbeli említése egyidős magával az írással, egy több mint 6500 éves sumér
égetett agyagtáblán találták meg Ki földistennőnek címzett imát, melyben a
bütyökmagcserjék kiirtásáért könyörögtek az istennőnek (megj: a sumér nyelvben
a bütyökmagot kecskepuffasztóbogyónak nevezték, ugyanis a bütyökmag
fogyasztásától a kecskék felpuffadtak és elpusztultak… más állatok általában
messzire elkerülték a kellemetlen szagú növényeket). Ez azonban csak a
Bütyökmag, a Szakrális Ember és az Isteni Szféra kapcsolatának az első lépcsője
volt.
Miután a sémitaeredetű bankárnépek leigázták az afrikai elefántvadászokat a latin nyelvű
szakrális központ felé fordultak. A mamutháton érkező pénzügyes hordának semmi
nem tudott ellenállni ráadásul az elvtelen komprádorok hada is duzzadt
körülöttük és Cannae mellett döntő vereséget mértek a Szakralitás akkori
képviselőire. Amit azonban nem tudtak, hogy éppen ez a győzelem okozza a
vesztüket, ugyanis a mészárlás elől menekülve egy Scipio nevű férfi egy
bütyökmagbozótba tévedt és döbbenten vette észre, hogy a Mamutok meghátrálnak.
Ezzel a tudással felvértezve a következő ütközetben a katonáit
bütyökmagszósszal dörzsölte be, amelytől a Finánctőkések serege összeomlott.
Azonban nem csak
a rómaiak, de a magyarok életében is kulcsszerepe volt a bütyökmagnak. Abd
el-Rashid arab utazó emlékirataiban találhatunk utalást egy táltos
felavatására, ahol az erjesztett lótejbe egy zöldes színű, penetránsan büdös olajos
folyadékot öntenek, és a sámánnak ezt egy húzásra fel kellett hajtania, hogy
bizonyítsa, az istenek képesek őt megvédeni. Az Abd-el Rashid által leírt esetben
az ifjú táltosjelölt szörnyű kínok között múlt ki. Mindenesetre az, hogy őseink
hitében a bütyökmag kulcsszerepet játszott mi sem bizonyítja jobban, mint az az
erély, amellyel a Birodalmi hittérítők és kesztyűbábjaikként működő „magyar”királyok a Kárpát-medencében őshonos bütyökmagcserjék kiirtásáért felléptek.
Szerencsénkre a Szakrális Szövetségesünk az Oszmán Birodalom (amely jó
Birodalom volt) még épp időben avatkozott be szétszórva a Birodalom (amely a
rossz Birodalom) Komprádoraiként működő „magyar” elitet és a Mezőgazdaságot. A
komprádorok elleni hadjáratban a Magyar Szakrális Nép végre újjászülethetett,
és birtokba vehette az elmocsarasodott tájon tenyésző buja Bütyökmagligeteket.
Elöntött területek, melyek ideálisak a buján tenyésző bütyökmag számára.
A Bütyökmag
különös kötődéssel bír a Roncstársadalom és az elnyomottak felé. Ahogyan azt
Szent Johanna az Orléansi Szűz egyik felhívásából ismert „és pisáljatok az
angolok sörébe és borába, kenyerének lisztjükbe és lovaik abrakjába pedig
keverjetek Bütyökmagot” a bütyökmag az elnyomottak reménye.
Talán profánul
hangzik ezek után, de a bütyökmag Gyógyhatása is közismert. Már a híres ókori
orvos Galénosz is használta a Bütyokmagot különféle betegségek Gyógyítására.
Különösen a bütyökmag fájdalomcsillapító hatása nyűgözte le. Az egyik betege csupán
egyetlen korty bütyökmagfőzet hatására teljesen gyógyultnak érezte magát és
perceken át bizonygatta, hogy nincs szüksége több Orvosságra, hiszen Egészséges
majd váratlan hirtelenséggel elhalálozott. Lindisfarnei Kevin ír szerzetes egy
791-ben kelt levele szerint „a Bütyökmag növeli a férfierőt és segít a
fiúgyermekek nemzésében” két évvel később
a szerzetest Skandináviába küldték, hogy „vigye el a pogányoknak Krisztus
igéjét és az átkozott Bütyökmagját”.
A Bütyökma
Áldásai tehát közismertek, de a Bütyökmag ennél több. Egy Új Szakrális
Magyarország alapja. A Bütyökmagnak
úgyszólván nem létezik Nemzetközi Kereskedelme, sőt Felvevőpiaca sincs. A
Roncsmagyar, aki Bütyökmaggal kezd el foglalkozni kivonja magát a Világot uraló
Bankoligarchia és hazai Komprádoraik hatása alól, a Bütyökmag ugyanis
köztudottan eltömíti a Komprádorszivattyút. Sőt azáltal, hogy így a
Pénzfolyamtól is elszigetelődik lehetővé teszi, hogy az éltető Pénzenergia azt őt
jobban megillető hely felé vándoroljon.
Zseniális! Minden darabját megéri a két konténernyi szárított bütyökmagnak, amit az udvarába öntöttünk!
VálaszTörlésVan tehát Remény? És ez a Remény lefordítható olyan választási stratégiára, amely a konzumidiótákat a Magyarpártra való szavazásra készteti?
VálaszTörlésNekem még mindig nem szűntek meg a kételyeim a bütyökmaggal, mint a Győzelem Fegyverével szemben.
KGB a konzumidiótákat meg kell venni. Darabra vagy kilóra, ezt most nem tudom...
VálaszTörlésA konzumidióták sokba kerülnek. Egy marék bütyökmag vagy egy nyelet szakralitás nem elégíti ki őket. Ráadásul a zsozsót globálpénzben akarják, hiába papolok nekik arról, hogy a szakrális pénz mennyivel előbbre való.
TörlésJó ötletnek tűnt elvonni tőlük a szavazati jogot vagy szakrálszavazók tömkelegeivel ellensúlyozni őket, de az a szörnyű gyanúm, hogy nem jött össze.
A legrosszabbtól tartok.
azt elárulhatnák, hogy ez a bütyökmag minek a metaforája, ha már így két pofára tömik a gyanútlan olvasóba
VálaszTörlésb.
Bernadette eredetileg francia tabornok majd sved kiraly, a Butyokmag azt szimbolizalja (bar nem tudom, hogy kepes-e ezen a hangszeren jatszani) hogy van sajat Nemzeti Kulturank, igazi Nemzeti Termekkel, amit az Igazi Nemzeti erzelmu ember orommel fogyaszt, mert sajatos es a Magyar Beljaras szerinti.
VálaszTörlésVagy valami ilyesmi. KGB jobban tudja. Ha privatba kerdezi, akkor a butyokmag csak szar.
B.z. maga udvarolni próbál? Hát miféle szakralitás uralkodik itt?
TörlésAkkor tehát a bütyökmag csak konceptuális metafora, és nincs a mélyén valódi materiális entitás, ontológiai manifesztum? Csak mert az mégis jobb, ha valami, ami nem olyan jó, ontológiailag csak konceptuális és nem konkrét.
Írtam magának a másik posztnál.
b.
Nevtelen, hogy lehet ezt nem erteni? A butyokmag a magyar rogbe kapaszkodo magyar elet szimboluma es egyben leteroforrasa. Butyokmag nelkul kiszarad a homokhatsag, elozonlik a nyugatiak a Dunantult es elonti a Tisza az Alfoldet. Erdelyben kipusztult a butyokmag - eltekintve nehany szekely kis falutol! - es lam, mi tortent. Maga itt a nemzethalallal viccelodik, de nem sokaig!
TörlésMifele kopok, egyebkent?