2009. március 12., csütörtök

Roncsderbi

Voltam már liberális, voltam már konzervatív. Mindenhol jó, de legjobb útközben. Voltam már fegyverszakértő és filóztam országmegváltó játékprogramokon Az Eszterrel. Autószerelő még nem voltam.

Autószerelő úgy lesz valaki, hogy vesz egy autót és egy donorautót. Az utóbbit arra, hogy kiszereljen belőle ezt-azt az igazi autó részére. Aztán elkezd berhelni. Kiszereli az ótvaros rohadványt. Átköti a gyanúskábelt egy kevésbé gyanús helyre. Beszereli a donorautó motorját. Az eredmény pedig egy csillogó-villogó, de legalábbis a limitet megugrani képes vörda.

Pártokkal pont ugyanez a helyzet. Veszünk két ütött-kopott pártot, mondjuk az SZDSZ-t és az MDF-et. Az SZDSZ-ből kiszereljük a neoliberálisokat, azokat beszereljük az MDF neokonzervatívjai mellé, az MDF-ből kidobáljuk a hülyéket, az SZDSZ maradékát elküldjük eprészni és máris megszületett a motorját bőgető versenyautó. Mire kettőt pillant a hülyeferi és a hülyeviktor, máris be vannak szorítva a donorpárt és a menőpárt közé.

Ja, hogy miért az SZDSZ a donorautó és miért nem az MDF? Azért, mert az MDF-nek sikerült megszereznie a jó motorblokkot, akarom mondani Lajost, a Hőst. Márpedig Lajos az aduász. Mellé lehet szerelni alig rohadt küszöböt, de Lajost nem lehet átszerelni sehova, az lealacsonyító lenne egy Hősnek.

A donorautók is roncstelepen végzik. Előtte azonban még egy kicsi hasznot hajtanak. Ezt még tegye meg a hülyefodor, mielőtt eltűnik a színről.

6 megjegyzés:

  1. Miskolci Autószerelők Tanszéke írta...

    A Mester nagyon jó szakmai képzést kapott és örülünk, hogy végre felvállalja igazi végzettségét.

    MAT
    2009. március 13. 6:01
    martonx írta...

    Jelentem már egész jól állok bajusz ügyileg.
    2009. március 13. 8:08
    Ezredes K Őrnagy írta...

    MAT pedig még a fényezésről nem is beszélt, pedig ahhoz is ért.

    És mi lesz a Gordonnal?

    Martonx, maga neoliberális?
    Mert ha nem, akkor azonnal borotválkozzon meg.
    Még egy lehetősége van a bajusz viselésére, ha esetleg angolszász konzervatív.
    2009. március 13. 8:44
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Gordonnal? Olvassa el Az Eszter elemzeset (linkelve a postbol). Az MSZP elol panelproli, hatul bankar. Gordon kell a hatulbankarhoz.
    2009. március 13. 10:12
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    MAT, a maga megjegyzese lealacsonyito.

    A Mester az autokhoz *IS* ert. Mint minden mashoz is.
    2009. március 13. 10:14
    Ezredes K Őrnagy írta...

    Szerintem MAT nem webelit. Különben is, a Haladók Szlovákiába viszik javítani az autót. A hülyemagyar autószerelő egy kádárista maradvány.

    KGB, az Eszterhez hogy kell viszonyulnia az elitnek? Adott erről a Mester iránymutatást?
    2009. március 13. 10:20

    VálaszTörlés
  2. martonx írta...

    Ezredes a bajuszom fontos jelkép. Megmutatja, hogy én a Hőssel vagyok!
    Mióta várunk egy igazi Hősre.
    Nem vagyok se neoliberális, se angolszász konzervatív. Egyszerűen a Mester új példaképet adott, és hasonlítani akarok rá.

    Ezredes maga nem olvassa KGB hüly... izé írásait, hogy miért jó nekünk, hogy van egy új Hősünk?
    2009. március 13. 10:36
    martonx írta...

    Ezredes maga nem naprakész. A rossz Forint miatt ezerszámra adjuk el külföldieknek az autókat.
    A határ menti autókereskedőknek nagyobb a forgalma, mint tavaly.
    Sőt a legújabb, hogy még alkatrészekért, és szervizeltetni is hozzánk járnak.
    2009. március 13. 10:38
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Martonx, ezt a szegyent. Magyarorszag a hulyeszlovakok donorauto-forrasa lett.


    Ornagy, Az Eszter a Mester harcostarsa. Ez nem nyilvanos informacio, ugyhogy ne nagyon terjessze.

    Mindketten projekt nelkul vannak jelenleg es az ilyesmi eros kapocs.
    2009. március 13. 10:51
    tölgy írta...

    Ezzel a MAT-os megoldással most végképp sarokba szorították a Fospumpát.
    Tulajdonképpen annyira jó a megoldás, miként BE szakértette is, hogy kár lenne ezen az ótvaros magyar ugaron - az meg milyen szó mán, hogy "magyar" ?! - koptatni, nyúzni. Ki vele a Forma 1-be.
    Minimum Brüsszel, de lehet, az ufonauták onnan is elviszik majd a Galaktikus Kormányba.
    2009. március 13. 10:53
    tölgy írta...

    Javaslom, a következő tirpák közlemény Bauer et. megmondásán alapuljon

    http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=264343

    "A Fidesz totális győzelemre törekszik, és ehhez totálisan félre kell vezetnie a társadalmat. Bárki álljon is a kormány élén, a Fidesz a fájdalommentes megoldással áltatja majd tovább a közvéleményt"

    Úgy látom, az az üzi, hogy mégsem kel a Hős II, maradjon inkább Hős I.
    2009. március 13. 11:08
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    A Hos II csak ijesztgetesnek kell. O csak mediahekk. Kell uj Hos, mert Hos I nem ad projektet a halado ertelmisegnek. A Hos II csupan a neveert kell, aki a fenyes kardjaval utat vag a legkisebb kiralyfinak.
    2009. március 13. 11:20
    Ezredes K Őrnagy írta...

    De ha a Hos I adna végre projektet BE-nek, BT-nak és a Mesternek, akkor ő lenne a Hos II -is. Feri, azonnal adjál projektet!!!!
    2009. március 13. 11:30

    VálaszTörlés
  3. tölgy írta...

    Mennél nagyobb a válság, annál inkább kellenek a projektek. Ez nyilvánvaló.
    Csak az nem világos melyik hős lesz a projektgazda. Esetleg mégis Hős III?

    Tulajdonképpen mindegy, csak a miniducesárkányt vágja valaki, meg az oldalán...
    2009. március 13. 11:41
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    A baj az, hogy Az Eszter es a Mester nem tudja tamogatni Feri mostani iranyvonalat. Ok szenvedest akarnak a hulyemagyaroknak, Feri pedig most nem akar verekedni.

    Azt meg megse varhatja, hogy ilyen hiteles velemenyformalok a fincsirol irjanak, amikor a szenvedes a megoldas?
    2009. március 13. 11:46
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Igy van, Tolgy.
    Kellenek a projektek.
    Mivel ott ragadt az a sok penz az OTP reszvenyekben, 6500 forintos arfolyamon.
    2009. március 13. 11:47
    Ezredes K Őrnagy írta...

    Azért jó fegyver ez a Hos II. Meg a búzablogon is beveszik az európai értelemben vett angolszász konzervatívok.
    2009. március 13. 12:32
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Hos II egy Igazi Hos. Legendaja van, ha megjelenik, ott van korulotte a fenykor, a nevet rettegik a webprolik. Igazi webelitnek valo Hos.

    Lajos, vezess minket a harcba a webprolik ellen!
    2009. március 13. 13:02
    tölgy írta...

    Lajos a Hős II, aki visszatér... talán időben még.


    Engem az a kérdés, van-e programja KGB-nek? mert ha nincs, akkor nem értem minek jár a szája? Nyomás olajat cserélni!
    2009. március 13. 14:03
    Ezredes K Őrnagy írta...

    KGB-nek van programja: fagáz készítése a ködös Albion tölgyerdeiből.
    2009. március 13. 14:04
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Nem ertem, Tolgy, mit jartatja a szajat. Ket bejegyzessel lejjebb unnepelyesen bemutattam a programomat.

    Fosszuk ki az osszes laposteveboltot, akinek pedig van laposteveje draga hitelbol, az meg fossza ki a legkozelebbi bankfiokot.

    Felhivom a figyelmet, hogy programomat szeles koru demokratikus egyeztetest kovetoen alkottam meg, peldaul a hitelt felvett lapostevetulajdonosok megsegitesenek az otletet Leskelodovel vegzett konzultacio utan illesztettem a programomba.

    Es most maga jon, webprolikam. Van maganak programja?
    2009. március 13. 14:14

    VálaszTörlés
  4. Névtelen írta...

    Így van, ezt alátámaszthatom. Már be is szereztem a banknyitogató pajszert.

    Öröm ide betérni, uraim. Olyan kedves-csendesen zizegnek itten, tiszta megnyugvás.
    Körülöttem megbokrosodtak az emberek. Biztos valami front van.

    Leskelődő

    Ps.: Tényleg igyekezni kell azzal a programmal, mer' a Fospumpáé (ami nincs!) már hat:

    http://index.hu/belfold/2009/03/13/a_magyarok_fele_ugy_tudja_hogy_a_fidesznek_van_programja/
    2009. március 13. 14:30
    martonx írta...

    Leskelődő nyugodjon meg.

    Ez csak placebo hatás. A tirpákok majd gyorsan rájönnek, hogy csak placebo-t kaptak :-)

    Még jó, hogy mi elitek a placebo-t is orvosság árban tudjuk nekik adni, a hülyék meg veszik, mint a cukrot, mert kicsit olcsóbb, mint az eredeti orvosság :-)
    2009. március 13. 14:36
    Reneszánsz Emberek Páholya írta...

    Igaza van KGB-nek, a Mester a Páholyunk hivatalos tagja és valóban mindenhez ért.

    (Jelenleg a legelitebb közösségünk, a Szemüveges Váteszek örökös vezetője)
    2009. március 13. 14:47
    Névtelen írta...

    Martonx, lehet, hogy igaza van, de ez mégiscsak rossz előjel. Ráadásul gondolja csak meg: péntek van és tizenharmadika...

    Leskelődő
    *homlokát gondterhelten ráncolja*
    2009. március 13. 15:15
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Leskelodo, az emberek olyan naivak. Azt hiszik, csak azert, mert a Fospumpa egy politikai partot vezet, mindjart programja is van.

    Meg kell nekik magyarazni, hogy ez nincs igy, szemben mindenki massal, akiknek van programjuk.

    Kommunikacio, kommunikacio, kommunikacio, csak ezt tudom ismetelgetni.
    2009. március 13. 15:41
    martonx írta...

    KGB nem olvassa túl sokat maga a Kapcsolatos hozzászólásokat?

    Vagy ami még rosszabb, lehet azokat maga írja?

    >:-I
    2009. március 13. 16:40
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Martonx, a kapcsolat.hu a panelproliknak van.


    A Haladas elit hivei itt gyulnek ossze. Semmi kozunk ahhoz az eteteshez, ami a kapcsolat.hu-n zajlik.
    2009. március 13. 16:44
    tölgy írta...

    KGB,

    pont leszarom, hogy mit mondott maga meg.
    Jegyezze meg, hogy nincs múlt, sem jövő, csak jelen van - minden egyéb csak konstrukció. Azt meg a jelenben alakítjuk.
    És hatványozottan igaz a megmondásra - csak mai megmondás van!
    2009. március 13. 17:07
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Tolgy, de nagy a mellenye, de nagy a mellenye! Ne tereljen ezzel a vulgarfilozofizalassal, hanem teritse ki a lapjait!

    Van programja? Nincs.
    Nekem van programom? Van, be is mutattam es politikai tamogatast is elvezek, peldaul Leskelodo is tamogat.

    Ugyhogy lehet a szajalast abbafejezni es kiakasztani a sajat nyakaba egy "demagog, populista vagyok, kopjetek le!" tablat.
    2009. március 13. 17:27
    bauer írta...

    kinek mi a hétvégi programja?
    2009. március 13. 17:57

    VálaszTörlés
  5. Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Arundel castle, tengerpart, azt hiszem.

    Kozben termeszetesen bovitem a programomat es tovabbi demokratikus vitakat folytatok a neppel, hogy a programom elfogadottsaga minel nagyobb legyen.

    Arra gondoltam, allamositom a kulfoldi tulajdonu kereskedelmi bankokat bagoert (es azt is az adofizetok fizetik majd) es kiosztom a haveroknak.
    2009. március 13. 18:21
    Névtelen írta...

    Megerősítem: egész tömegemmel támogatom KGB-t.

    Ma.
    A továbbiakat majd megkonstruálom.
    Megjegyzem, egy helyre kis kereskedelmi banknak igen pozitív hatása lenne a konstrukcióra...

    Tölgy, ha netán szétrepedt a mellénye, küldje el fénypostán, megreparálom.
    Persze megfelelő díjazás ellenében. Mert ez ugyebár egy Piaci Rés.
    Mit tud ajánlani?

    Leskelődő

    Program?
    Cápa elé vetem magam. Persze csak ha Őrnagy úr másképp nem rendelkezik.
    http://rosenblumtv.files.wordpress.com/2008/03/capa_beach.jpg
    2009. március 13. 19:02
    Ezredes K Őrnagy írta...

    Nagyon helyes, hogy megemlít, Leskelődő százados.
    De KGB támogatásáról nem kérte ki a véleményemet, pedig ez fontos kérdés a Köztársaság életében.
    2009. március 13. 19:37
    tölgy írta...

    Ugyan-ugyan, mióta elfogyott a sajtos pogija, Leskelődő szabadlistán van. Egy marék mogyiért megveheti bárki.
    Ez nem program.

    Mondjuk a Private Gold vagy a Hustler programok, csak nálam sajnos nem jönnek be.
    2009. március 13. 21:41
    Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Hát a pofám leszakad. Itt van ez a Tölgy, eddig semmilyen programot nem mutatott be és akkor fikázza az én alapos társadalmi egyeztetésen átesett programomat.

    Nekem van programom, Tölgynek meg nincs, ez a lényeg. A tömegek is engem támogatnak, maga pedig bekaphatja a fospumpát.
    2009. március 13. 22:12
    tölgy írta...

    KGB,

    magának még ékezeti sincsenek, nemhogy progija!
    Itt vetít nekünk valami tegnapelőtti, múltba szakadt, áporodott programról. Fogja már fel tirpák, a gyorsuló idő naponta új programokat vár el tőlünk!
    2009. március 13. 22:25
    Névtelen írta...

    Elfogyott volna a sajtos pogim? :o)
    Váron, utánanézek.

    Leskelődő

    Ps.: KGB, addig legyen szíves tartsa meg magát egyedül, igyekszem vissza.
    2009. március 13. 22:28
    tölgy írta...

    Leskelődő,

    ha nem fogyott el a sajtos pogija, akkor annál rosszabb, hogy egy marék mogyiért eladta magát. Ez méltatlan egy tirpákhoz.
    2009. március 13. 22:34
    bauer írta...

    az én progim elit: kvaliti borívás és étkezés. Filmek és olvasás. Közben a prolik fejcsóváló lenézése és netes szivatása.

    Azért közben együttérzek mint Gizike a kiábrándult szocikkal szemben ;]
    2009. március 14. 0:19
    Ezredes K Őrnagy írta...

    Bauert támogatom. Meg a hadsereg is . Leskelődő is erre vonatkozó parancsot kapott. KGB egyedül maradt a borzalmas hülyeangol konyhával. Ha-ha-ha
    2009. március 14. 9:32
    martonx írta...

    KGB,

    Jelentem fennforgás tényállása valósult meg hétvégén, korán reggel:

    http://w.blog.hu/2009/03/14/tul_a_csucson_4

    Szegény Mester mostanában álmatlanságban szenved.
    2009. március 14. 9:46
    martonx írta...

    Ja és az én programom, ami alapos környezettanulmányon nyugszik:

    Monnyonle!
    2009. március 14. 9:47

    VálaszTörlés
  6. Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Muhahaha, a Fospumpa újra veszít!
    Hiába akart 79%-kal győzni, csak 54% fog összejönni neki!
    Ezt az égést, ezt a pofáraesést!
    2009. március 14. 10:00
    martonx írta...

    Hiába no, a Mester egy Vátesz! Ő kristálytisztán látja a múltat, jelent, és a jövőt.
    2009. március 14. 10:45
    bauer írta...

    végre! egy kis Fospumpázás. ideje volt

    mennyi webprolit és fideszdroidot kell majd a Mesternek kivágni, nehéz ez a mindentudó megmondóember szakma.
    2009. március 14. 10:56
    Ezredes K Őrnagy írta...

    A Mester megjósolta azt is a 2006-os bukta után, hogy a Fospumpa híveit elszíja az igazi Konzervatív párt.
    2009. március 14. 10:58
    tölgy írta...

    Ez a TWA egy pancser, a megoldás régen megvan:
    http://konzervativok.blogspot.com/2009/03/alkalmazkodas-es-veletlen.html
    2009. március 14. 11:22
    vadtölgy írta...

    Ez a harc lesz a végső

    http://www.mno.hu/portal/622628
    2009. március 14. 11:26
    bauer írta...

    Örnagy, maga nem bontotta ki az igazságot a hétvégi progijával kapcsolatban.

    ugye ön irányítja otthonról a japán rombolókat vallja be?

    http://index.hu/kulfold/2009/03/14/ket_japan_rombolo_indult_a_kalozok_ellen/
    2009. március 14. 14:25
    Ezredes K Őrnagy írta...

    Két hajó nem kihívás. Én flottákat irányítok a Reformok tengerén
    2009. március 14. 17:37
    bauer írta...

    bocsi azthittem néha desszertként egy két japán rombolós kalózos hentelés is belefér. de igaz, az a prolik világa.

    tengerén? a Reformok óceánján, ezt akarta mondani gondolom. Reform flotta!
    mekkora ötlet amúgy

    a Reform flotta vs Antireformer papírhajóskapitányok

    esélye sincs a matricás butafidesznek
    2009. március 14. 20:54
    Ezredes K Őrnagy írta...

    Hos II a Nimitz, A Fospumpa meg a Fosch
    2009. március 14. 21:01
    Névtelen írta...

    Közérdekű közlemény:

    Holnap még nyitva a Capa kiállítás.

    Eszükbe ne jusson odamenni!
    A képeket a tömegtől nem lehet látni - és én is kis híján odavesztem.

    De ingyenes :)

    Leskelődő
    2009. március 15. 14:02

    VálaszTörlés