2007. február 19., hétfő

A pénz szaga

Elitek, kurva jó vagyok még mindig, az ellenségeim - nem ellenfeleim! - csak a helyzetjelző lámpáimat láthatják, mindenki ezt mondja, mindenki engem akar, de csak az az ufóújságoknak veszem fel a telefont. A bunkó geek-eknek itt vannak számok, naponta tízezer ember jön a blogomra, átlagosan három cikket olvasva el tőlem. Nagyon helyes, olvasson csak mindenki, főleg engem! Ott van az a pár szánalmas kommentelő, nekik üzenem, hogy egyáltalán nem számítanak és műszaki megoldásokat tudok ellenük bevetni bármely pillanatban. Gwen, aki engem szeret és a többiek, bocsi! Nem rátok gondoltam, hanem a tudjátok-milyen-majmokra!

Ilyen eufórikus hangulatban kezdtem a reggelt, aztán bebaszott a ménkü. Kevesebb pénzt utaltak a gecók! Azt magyarázza a könyvelőm, hogy a reformok hullámai még engem sem kímélnek. Pedig minden cuccos a helyén van, mint sejthetitek, EVA, számlák, alapítványok, amit akartok. Mégis elkaptak. Na jó, nem fizetek 70% adót, mint lámerek (plusz ÁFÁt mindennek a tetejére), de azért az effektíve adóterhelésem mégis felment 20-ról 30%-ra. Basszátok meg, ezt jelentik a reformok? Nem gondoltam volna.

Annyira felidegesített ez a pénz dolog, hogy egyből elhatároztam, hogy a beszerzési listán levő pártfinanszírozási törvényt veszem górcső alá. Hát képzeltjétek, a politikusok lopnak. Lop Gyurcsány és lop a fospumpa Orbán. Azért van egy kurva nagy különbség. Feri reformál, Orbán meg nem. Azért ez jelent valamit, nem? Wink? Wink-wink? Ne nézzetek már rám úgy, mint a birkák, elitek!

Orbánnak nincs re-form-al-ter-na-tí-vá-ja! Világos? Félelmetes, kikkel kell együtt dolgoznom. Nem azért mondom, Feri, de te a blogoddal ehhez kevés vagy.

Itt rám van szükség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése