2007. augusztus 16., csütörtök

Bónusztrack

Afffenébe. Mindjárt indul a fapados Törökországba, erre Bauer blogtárs első osztályú rajongói anyagot rejt el a kommentjeiben.

Ezt muszáj most.

Személyesen a Mester, személyesen a Playboyban! Egy igazi terrorista vagy forradalmár személyesen! A különbség úgyis csupán nézőpont kérdése. A teljes képet és a plastik.hu blogbejegyzését se hagyjátok ki!


Aztán nem ám túlizgatni magatokat a centerfold nézegetése közben!

Update: a fotós visszaemlékezése.

1 megjegyzés:

  1. 5 megjegyzés
    Ablak bezárása Ugrás a megjegyzésűrlapra

    Blogger Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Örök hálám, Bauer. A Mester a Playboyban - ez igazán dús téma.

    2007. augusztus 16. 15:26
    Törlés
    Névtelen Dr. Minorka írta...

    Igazán muris volt, hogy a három faszit újságírónak nevezték ki:)
    Egyébként mi az a centerfold? Én csak csöcsöket láttam...

    2007. augusztus 17. 1:03
    Törlés
    Blogger Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Mér, Minorka doktor, manapság mindenki újságíró, nem? Nyit egy blogot azt' hajrá. Én inkább a Mester miatt aggódom, nehogy az amerikaiak meglássák ezt a Molotov-koktélos képet és rátegyék a terroristás listájukra.

    Hol látta a csöcsöket, meséljen? Takarja a gitár szerintem.

    Jó itt Törökországban, végre megszabadultam a sok bigott vallásos katkótól.

    2007. augusztus 17. 1:38
    Törlés
    Névtelen Dr. Minorka írta...

    És nem tud aludni a müezzinektől?:)

    "Takarja a gitár szerintem." Ha jól olvasom ez itten a maga koming autja?

    2007. augusztus 17. 1:58
    Törlés
    Blogger Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Azok az ordítozók a müezzinek? Remélem, nincs közük a valláshoz, mert akkor cseberből vederbe.

    Ha már kaming outot akar: a napszemüveges fickó nem vonz. A Mester okos kis buksija, na abba vagyok belehabarodva. Remélem, a Playboy túllép a hülyemagyarok bigottságán és megteszi a Mestert playmate-nek.

    2007. augusztus 17. 9:51

    VálaszTörlés