2007. november 7., szerda

Divatcsinálók

Nézem a témajegyzékemet, mibe is rúgtam régen már? Az egyházba, hogyne. Beszólt néhány birka, hogy így szólóban a katolikus egyházat gyalázni unalmas, úgyhogy mit szólnátok egy hülyemagyar-katkógyalázó kombóhoz?

Akármit is szóltok, megkapjátok a pofátokba. Eliteknek: megkapjátok a jó arcotokba.

Katkóknak szertartásaik vannak és innen egyenes vonalban asszociálok az ünnepekre. Ünnepeink? Mit már? Ünneped, maximum, hülyeagyú. Ünnepeink nincsenek. Nekem van meg neked van, mindenkinek a saját készletnyi ünnepe. Az én szabadságomba ne rongyoljon bele senki a hülye ünnepével, majd megülöm én azt, ha akarom.

Különben is, én sokkal jobb ünnepeket tudok kitalálni, mint a múltba ragadt katkók, akik amúgy se szóljanak semmit a pedofil papok ügyének eltussolása után. Éppen tegnap volt a Fontos Blogok Ünnepe, ma pedig töklámpást gyújtottam a blogomról kirúgott faszfejek emlékére. Holnap lesz a heti Orbánnap, ha pedig hétfő, akkor nácik. Ne mondjátok, hogy ez nem jobb, mint idióta karácsonyokat ünnepelni.

Hogy nincs hagyománya, hülyegyerek? Kit érdekel, ha egyszer divatba jön? Divatba jön magától. Pontagyúaknak: megesik, hogy hirtelen mindenki töklámpást akar gyújtani, még ha korábban nem is tették. És mi jogon akadályozná meg őket ebben valaki is? Mi jogon? Divatba jött és kész.

Ennyit kell tudni nektek, birkák.

Mert az meg az én szakmám, hogy divatba hozzak valamit. Nem egyszerű, de ezért elitfoglalkozás. Ha csak úgy leírnám a pofátokba (eliteknek: jó arcotokba), hogy nyomás töklámpást gyújtani, kiröhögnétek, sőt, esetleg meg is rúgdosnátok. De ha azt mondom, hogy le a poros, katkószagú ünnepekkel, viszont a tök milyen jópofa, akkor valami ismeretlen erőnek engedelmeskedve rohantok tököt gyújtani.

Ez az érték, amit hozzáadok.

1 megjegyzés:

  1. Névtelen bauer írta...

    megint a gyerekek fejével kell gondolkodni.

    egy otthoni édességezés, halloween buli, maskara és mókás töklámpázás kisbarátokkal

    vagy

    unalmas virágvásárlás a szülőkkel majd egy szeles és sötét temetőbe kiátogatás és mécsesgyútjás ahol emberek sirnak.

    na ugye. ünnepelni tudni kell. aki nem tud, az meg húzzon ki a vérhidegbe, és vigyen magával egy könyvet. azt. a nevét sem irom már le.

    (főleg dawkins új könyve után, na de ez egy másik poszt témája.)

    2007. november 7. 14:37
    Törlés
    Blogger Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Melyik Dawkins-könyv?

    Ez?

    Everything You Know About God Is Wrong: The Disinformation Guide to Religion

    2007. november 7. 15:05
    Törlés
    Névtelen bauer írta...

    ez: http://en.wikipedia.org/wiki/The_God_Delusion

    2007. november 7. 15:20
    Törlés
    Blogger Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    "Atheists can be happy, balanced, moral, and intellectually fulfilled."

    Itt az ideje, hogy ezt valaki megmondja nekik. Nem kell frusztrálva lenniük azért, hogy egy 10-15%-os kisebbség.

    Atheist Pride.

    2007. november 7. 15:24
    Törlés
    Névtelen Névtelen írta...

    Ezért nem vagyok elit. Mert csak most tanulom az angolt, németet meg oroszt tanultam, úgy alakult. Meg aztán az oroszt nagyon szeretem. Nem is érdekel ez az egész, úgyis hülyeség, nem fordítom le. Bár lehet, hogy a Valószínűtlenség hegyének meghódításáról vagy arról az izéről, a vak órásmesterről van szó, nemtom. Mér nem oroszul írtátok, hogy a szellemileg gyengébbek is bele tudjanak szólni. Van más Dawkins is? Vagy csak a Richard? Nem tudhatom. Hawkinget jobban ismerem. Így jártam.

    2007. november 7. 18:02
    Törlés
    Névtelen Névtelen írta...

    Azt meg elfelejtettem, hogy a tökökhöz jobban értek. Töklámpást még nem csináltam, de pürét azt igen, nagyon finom. De most, hogy a mester így divatba hozta a töklámpást, kénytelen leszek. Jön az olajválság úgyis, nem lesz energia, kellenek a töklámpások.A mester nagyon tud valamit.

    2007. november 7. 18:06
    Törlés
    Blogger Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Mit mond?
    Hogy a Mester szereti a tökpürét?
    Az sok mindent megmagyaráz.

    2007. november 7. 21:58
    Törlés
    Névtelen Névtelen írta...

    Biztos szereti. Húsevő. Meg gomba. Nem fordította le nekem az angolt, Gammabé. Taníthatna egy picit, úgyis mindig azt mondja, hogy nem játszott kezére az én általános iskolám. Most itt lenne az alkalom segítenie ezen. Magának a bloggal felelőssége van. Olyan országban élünk, hogy mindenkinek vállalnia kell a felelősséget és szokta is. A mestert is mindig kihúzza a kakiból az Index ügyvédje, azok olyanok látja, vállalják a felelősséget. Magától biztos nem szarna mindenkinek a szájába a mester, csak azért, mert egy ügyvédi hadsereg áll mögötte sok pénzzel. A sok pénz mindent megold, de most azért majd tanítson engem. Magától tanulok angolt, a mestertől meg a pénzügyeket és azt, hogy kell elvezetgetni egy országot. Ha majd megrajzolta.

    2007. november 8. 8:21
    Törlés
    Blogger Kovátsch Gamma Bertalan írta...

    Az angol nem angolul van. Az angol magyarul van. Fordítsam talán az angolt angolra? English.

    2007. november 10. 13:30

    VálaszTörlés