2010. augusztus 24., kedd

Besúgók és provokátorok

Példával fogom megvilágítani.

Van az átlagfideszes. Vidékről került fel. Budapesten járt iskolába, él és dolgozik, de a metrónál még mindig jobban szereti a szárnyvonalakat. Az ilyenek képesek és még azt is elkúrják Budapesten, amit az igazi urbánusoknak eddig nem sikerült. Semjén Zsolt (született: Budapest), Schmitt Pál (született: Budapest) vagy Hoffmann Rózsa (érettségizett: Budapest) nem eléggé városiasodottak, nem eléggé urbánusak ahhoz, hogy Budapest ügyeibe beleugassanak. Hogy Rogán Tóniról ne is beszéljünk, akinek még erőfeszítéseket kell tennie ahhoz, hogy körmendi származását levetkezze.

Van ezekkel szemben Tarlós István, aki nem egyszerűen Budapesten született, de budapesti is. A különbséget aki érti, érti, a többieknek nem magyarázom el. Ő komolyan vehető, szemben az LMP gyanús ökoalakjaival. Ami öko, az zöld és ami zöld, az nagyon nem urbánus. Azt hiszem, ezzel be is bizonyítottam, miért nem veheti egy városias komolyan az LMP-t.

Na meg vagyok én is, az igazi urbánus, a Város Lelkének avatott ismerője. Én már itt születtem, ezen a tájon, de a szüleim elmesélték, milyen szar falun élni, mert ők vidékről költöztek fel. Én magam első kézből tapasztaltam meg a vidék elmaradottságát, amikor a miskolci bölcsészkaron voltam kénytelen tanulmányozni a vidéki parasztokat - miattuk nem fértem be egy fővárosi oktatási intézménybe. Azóta szerencsére újra az Egyetlen Városban lakom, bár időnként kénytelen voltam kiköltözni az agglomerációba. Mindez mit se változtatott azon, hogy valószínűleg én vagyok az Egyetlen Budapesti!

Erről a piedesztálról nézek le megvetően azokra, akikről tudjuk, hogy vidékről kerültek fel.

16 megjegyzés:

  1. Picsaba mar a sok bunko paraszttal nem lehetne oket marhavagonba rakni es ottfelejteni a szerelvenyt valamelyik szarnyvonalon?

    VálaszTörlés
  2. A megoldás a szétválás. Budapest legyen egy ország és fogyassza el Szlovákia GDP-jét, a parasztok pedig éhezzenek a zöldben, ha az nekik annyira tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Elnézést kérek a késésért, kicsit soká tartott, míg átverekedtem magam a kultúra köldökének egyik végiből a másikba. De fáradtságot nem kímélve, hősiesen átgázoltam a metróépítkezésen, átvészeltem a pénteki csúcsforgalmat, az ülepkaliber-kalkulátor engedélyezte határértéken belüli mérettel utaztam a békávé csodálatos és korszerű járművein, keresztülgázoltam a hulladék és kutyagumi halmokon, megküzdöttem az illegális paprikaárusok seregével, útbaigazítottam két vécékereső turistát és már itt is vagyok, mert fontos közlendőm van.
    Nincs veszve a Verseny és Piac ügye!
    Van és lesz is helye a magyar palettán egy piacorientált, új centrumerőnek. Az LMP persze nem alkalmas, hiszen a Fidesszel kórusban állítja, hogy megbukott a szabadpiac és a versenyalapú nyugati kapitalizmus. Hack Péter szerint a Hit Gyülekezete tízezernyi tagja a korábbi SZDSZ-szimpatizánsok egy részével kiegészülve viszont éppen a megfelelő pártot hozhatja létre.
    http://index.hu/belfold/2010/valasztas/hack_peter_partot_alapitana/

    Micsoda megkönnyebbülés!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ideje van mar egy valodi partnak, ami mediahekkek mellett cedulagyujtesre is kepes, valodi tagsaggal. Aggalyom csak a hitgyuli+szdsz kombo miatt van. Ilyen mar volt, nem? 1989-ben ... Illegalis paprikaarus tud valami tudatmodosito szert is eladni a kulturara szomjazoknak?

    VálaszTörlés
  5. Te jo eg a Hulyevallasosak mar ide is beferkoztek, mert ne legyenek ketsegeik ezek is Hulyevallasosak, csak most meg titkoljak. Betiltanak a liberalis demokracia vivmanyait, peldaul az Abortuszt. Ezt akarjak? Keressenek azonnal egy masik Piacparti erot.

    VálaszTörlés
  6. Tudatmódosító?
    Hű, KGB, milyen igaza van! Annyira igyekeztem hamar túlesni rajtuk, hogy nem kérdeztem meg. Na várjon, mindjárt megyek vásárolni, útba ejtem őket.
    Milyet szeretne?

    VálaszTörlés
  7. Az új pártot a Mester is komálni fogja.
    Hűtlen akar lenni a Mesterhez, Bézé?!
    Gyanús Maga nekem. Nem egy beépített vidéki Maga véletlenül? >:I

    VálaszTörlés
  8. Az orrat befogja a Mester a dogmak lattan, de a cel szentesiti az eszkozt. Ha a hitgyulisek kellenek a katkok lehentelesehez, akkor egy Piacparti nem fintorog, hanem poziciokat epit ki ott.

    VálaszTörlés
  9. Leskelodo, mondja meg a paprikaarusnak, hogy extra eros paprikat akar es kozben kacsingasson surun. Akkor kapja meg a tudatmodositot.

    VálaszTörlés
  10. Bz elvtárs, ne aggódjon. Miután a hülyevallásosok megteszik a kötelességüket, gyakorolhatják a kézemelgetést, de ezúttal nem Németh Sándor, hanem az AK47-tel felszerelt fiaim hatására.

    KGB elvtárs, milyen elit az aki a sarki paprikaárustól veszi a tudatmódosítót?

    VálaszTörlés
  11. Berija elvtars, visszakerdezek.
    Milyen vilagvaros az, ahol akar az illegalis paprikaarustol nem lehet tudatmodositot kapni?

    VálaszTörlés
  12. KGB, az a proliknak és a hülyehippiknek való, az elit nem vásárol ilyen helyen. BTW, miért kell kiszolgálnia ezeket egy világvárosnak?

    VálaszTörlés
  13. Ha mindenki elit lenne egy vilagvarosban, akkor mitol lennenek elitek? Ha pedig vannak prolik is, akkor nekik is tudatmodositaniuk kell szerekkel. Csak Mucsan tudatmodositanak palinkaval. Vagy talan azt akarja, hogy reszeg prolik hanyjak tele a vilagvarost?

    VálaszTörlés
  14. A beszívott proli hogyan tudna profitot termelni az elit számára?

    VálaszTörlés
  15. A beszivott proli nem kot el tankot, hogy az elit reformjai ellen hozongjon.

    VálaszTörlés
  16. Ez igaz, viszont munkaidőben tiltani kell, ezért az illegális paprikaárusok csak reggel 9 óra után árulhatnak.

    VálaszTörlés