2011. május 7., szombat

Méla undorral

Van ez a trágya RTL Klub, annak meg ez a szánalmas valóságshow műsora. Hát tényleg, milyen alemberek vannak, akik ilyet néznek. Én ilyet nem tennék sose, amikor elindult ez a dögunalmas szar, akkor kárörömmel figyeltem, mennyire kurvára nem érdekel senkit.

Aztán úgy adódott, hogy minden blog róluk kezdett beszélni és hirtelen lett is vagy 2 millió nézőjük. Elképesztő, micsoda fos, igénytelen csürhe lakja ezt az országot.

A tirpákblog sokkal magasabb nívójú annál, hogy ilyen szarságokra akár egy karaktert is fordítson. Én se írnék róla, még pénzért se, csak így hirtelen eszembe jutott, hogy ez is egy választás. És ha választás, akkor arról nekem írnom kell.

Inkább RTL András, mint RTL Béla. RTL András egy olyan jelentéktelen kis nímand, sok vizet nem zavar. RTL Béla viszont elmebeteg, biztos forrásból tudom a bécsi elmegyógyintézetet. Azt meg ugye nem akarhatjuk, hogy egy elmebeteg győzzön.

Itt az idő, most vagy soha. Állítsuk meg RTL Bélát!*

* Egy apróságot majd' elfelejtettem: a szavazásért fizetni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése