2011. szeptember 13., kedd

Erős kezdet

Médiafelületek jönnek, médiafelületek mennek és én még mindig itt vagyok és nyomom ezerrel. Kilőtték alólam a régi blogomat? Van másik, ahogy egy cirkuszművész mondta valamikor! Lehet kommentelni, mikroposztolni, de persze csak a haveroknak, akiket ráengedek a whitelist-ra.

Ne is cicózzunk, csapjunk a lovak közé. Képzeljétek most azt, hogy én vagyok Orbán. Hahaha, mintha Orbán mondana egy őszödit, úgy képzeljétek. Az a gyáva segg erre képtelen, de azért vagyunk mi, a sajtó, a Hatalmi Ág, hogy ezt megtegyük.

Tehát én, mint Orbán. Én, mint Orbán hazudtam, megmondta a Wikileaks. Elzabráltam a nyugdíjpénzt, de bezzeg pálinkát lehet főzni. Spekuláltam a forinttal, ezzel elvettem a kisemberek kis pénzecskéjét. A lakáshiteleseket Ócsára deportáljuk, bár nagy kérdés, 120 ezren hogyan férnek majd el 120 lakásban. Az egészségügy össze van omolva és egyáltalán semmi ötletem nincs, hogyan tovább.

Rajongóim, kisdiákok, nehéz az élet. Válság van a megmondóiparban. Én éppen járhattam volna rosszabban is, most ez van. Ezek az üzik vannak. Valami, ami lukratív.

De ezek legalább ingyen, mikroposztokkal, whitelist-tel.

3 megjegyzés:

  1. A kurva faszbúkot nem lehet linkelni, lukratív témában maradjon meg a Mester egy kommentje a saját különbejáratú Wall-járól.

    "Nem az én feladatom a hvg mission statementjének megfogalmazása, úgyhogy ettől teljesen függetlenül: a kormányzati nyomulás hatására az ellenzéki megmondás/tényfeltárás/hírszolgáltatás keresett áru lehet. Ennek ugyanúgy megvannak a kockázatai és lukratív kilátásai, mint a csempészetnek. Minél erőteljesebb az elnyomás, annál többet ér a becsempészett Playboy. És az elnyomó elkergetése után élvezhető a kiépített piac."

    VálaszTörlés
  2. Bazz, aszittem, a hvg-set is maga írta, KGB, szakasztott ugyanaz a stílus!

    VálaszTörlés
  3. A Mester meg lathatoan meg van illetodve az uj helytol, ezert csak a bevalt paneleket dobta be. Nade majd ha megszokik, akkor kinyilik majd, mint egy pillango!

    VálaszTörlés