2011. szeptember 2., péntek

Kurvák

Egyik Tényezőportáltól a másik Tényezőportálhoz való átigazolása közben jól megérdemelt pihenését tölti Mesterünk, Árpi, a fegyverszakértő. Eközben találta meg blogunk az ezen a héten esedékes interjúra.

Bántottak a Tényezőportálnál?

Behivattak, hogy ne hívjak köztisztviselőket kurvának. Most affektáljak prostituáltakról? A médiahatóság feje egy ...

Ne itt, Árpi, ki kell pontozzuk. Mi nem vagyunk olyan bátrak, mint te. Cenzúráztak már?

Egyszer nem hozták le egy cikkemet a férfimagazinban, ahol éppen én voltam a sztár. Nem viselték jól, hogy lekurváztam Kelemen Annát. Miért, nem az ...

Árpi, ez ne folytassuk, még a végén beperelnek minket. Inkább azt mondd, mi van az Indexnél. Igaz az, hogy a kormány beleszól?

Beleszól. A többiek pedig húzzák az igát. Mindenkinek fizetnie kell. Vagy ezt, vagy azt. Pénzt pedig leginkább kurválkodásból lehet szerezni ...

Na ne kurvázzuk le az Indexes újságírókat így egyben, amikor ott van Schmitt Pali ...

Schmitt Pali egy kurva. Még ha köztársasági elnök is.

Ezt nem közölhetjük le.

Akkor kitalálok egy szinonímát ...

Mi lesz most?

Tervszerű elszakadás van. Az A és B hadosztály védekező pozícióba megy át, miközben tűz alatt tartja a nyugatos szektort. Én is beásom magam a Népszabinál. Aztán ha befutnak a bankok pénzei, akkor frontális ellentámadásra adok parancsot ...

Na ne mondd! A bankok megmentik a helyzetet? Te tudsz valami pénzforrásról?

Mondom, ha majd a bankok pénze befut. Addig a gondosan megásott fedezékben írom meg, hogy a kormány kurvákból áll, persze nem ingyen. A többi lúzer pedig majd megírja ingyen, szabadidejében, az én instrukcióim alapján.

Ez nagyon anyagiasan hangzik. Nem csoda, hiszen te, aki mindig is a Piac pártján voltál ...

A Piac nem nekem való. Bíbelődjön a számlákkal valami kurva. Nekem más a küldetésem. Én magányos lovag vagyok. A függetlenségemet csiszolgatom éppen fényesre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése