
Most, hogy így definiáltuk a rab és a szabad szavak jelentését (eléggé szomorú, hogy Petőfi kérdésére én vagyok kénytelen először megadni a választ 160 év után), rátérhetünk a tettek mezejére. A globálbirodalom ránk akarja erőszakolni a létmódját. Ezt nem fogadhatjuk el. Egyfelől azért nem fogadhatjuk el, mert onto-ökológiailag kimutatható, hogy a pusztulásba dönti úgy a fehér ember civilizációját, mint a különös magyar fajt. Másfelől azért nem fogadhatjuk el, mert van nekünk létformánk, ami a mienk és amit a magyarok nagyon szeretnek. Ez a létforma a dekadens, hányaveti demokrácia helyett a szakrális vezetésen alapul. A magyarok csak úgy tudnak élni, ha van egy Vezér, aki egyfelől megmondja, kié a vagyon, másfelől kenyeret vagy a nemzettest érdekében elért érdemek szerint kalácsot ad a tiborcoknak, akik ezt vad szaporodással hálálják meg.
Mi a teendő, ha a Birodalom nem tűri a mi szakrálvezérünket? István behódolt és benne van a történelemkönyvekben meg a tereken a szobraival. Árpád azonban jól pofánverte a birodalmistákat és szakrálvezérkedett volna az idők végeztéig, ha a birodalmisták pofánverése közben el nem patkol. Cserébe viszont a birodalmisták nem bírtak beleszólni a létmódunkba 50 évig. II. Lajos (szakrálvezér ugyan, de nem a magyar életfa hajtása) viszont otthagyta a fogát Mohácsnál és a Nyugat (a Török Birodalmon keresztül) 150 évig erőltethette ránk a demokráciát.
Kivonulhatunk tömegesen, pártoskodás nélkül, egy lélekbe forrva és akkor meglesz a szakrálvezérünk, aki végre kenyeret és kalácsot ad a tiborcoknak (érdemük szerint). Vagy folytathatják a véleményterrorista globálmédia által megmételyezett magyarok a globálkonzumizmust, az acsarkodást és a megosztottságot, újabb mohácsi végzetet teljesítve be ezzel.
Ez a kérdés, válasszatok. Vagy tudjátok mit, választok helyettetek én. Én, az elit.
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlés